Schermafbeelding 2015-05-08 om 10.34.40 Citroën Amsterdam heeft vandaag aangetoond te werken volgens de nieuwe methode van Citroën Service Racing.

Wij van Q-tasc hebben door coaching de werkwijze van het team geoptimaliseerd en het proces aangepast op de nieuwe werkwijze.

Citroën Service Racing is een methode waarbij twee monteurs tegelijk aan één auto werken. Door alle voorwaarden rondom het proces te optimaliseren, lukt het om op een aantal cruciale punten winst te behalen.

Kwaliteitsdoelstellingen:

–        Het imago van het merk Citroën versterken

–        De tevredenheid van de klant en zijn merkentrouw versterken

–        Productiemethodes optimaliseren

Rendementsdoelstellingen:

–       Stijging van de productiviteit

–       Verhogen van het aantal doorgangen per monteur

–       Extra verkopen door direct sale

–       Meer werkplaats bezoeken als gevolg van een aantrekkelijke dienst

Sleutelwoorden voor een snelle en efficiënte manier van werken zijn:

Speciaal ingericht werkplek met op onderhoud gerichte gereedschapskarren – grijponderdelen binnen handbereik – onderdelen klaargezet – geen belemmeringen in de workflow – tijdsafspraak gemaakt met de klant – monteursteam is ingespeeld op elkaar en hanteert vaste werkwijze

Sleutelwoorden voor een klantvriendelijke en kwalitatieve manier van werken zijn:

Netheid werkplek – georganiseerd werken – nette werkkleding –  direct de klant op de hoogte brengen van vorderingen.

Q-tasc feliciteert Citroën Amsterdam met het behalen van het resultaat. Succes met de marketing!

20140516_12240920140505_150951